Upper East -

Lugna lördagen ;)

Den här kvällen har jag bara tagit det jääävligt lugnt. Först lagade jag mat åt min familj, sen gick jag en promenad med mamma och nu sitter jag och dricker thé och kollar på nyheterna x) Man behöver ju faktiskt inte vara ute och slira varje helg!!!

Jag är så himla nöjd med min mat att jag tänker skriva receptet bara för att jag vill.

Man behöver för tre personer:
2 stora kycklingbröst
En buljongtärning
Crème fraiche
Ris
Wokgrönsaker

Man tärnar kycklingen och bryner den. Sen häller man på vatten och en buljongtärning och låter vattnet koka bort. Sen häller man på lite creme fraiche och lite salt och svartpeppar. Sen serverar man med ris och wokgrönsaker. TADAAAA!!!

Sen blev jag jättegodissugen och gjorde en efterrätt som Mikak visade mig:
1 äpple i klyftor + massa kanel och lite socker.
Yummie

Nu ska jag dricka mitt thé och vara bitter på min familj av någon anledning ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0