Upper East -

Produktiva klubben

Idag har jag blivit en officiell medlem av positiva klubben! Jag har hunnit med att ha körlektion, gjort klart mitt tal, varit i skolan, räknat matte hemma (det ni!) och har även hunnit med att vara lite social avec M och C. Nu känner jag mig lite stabil och ansvarstagande igen. Nu får vi se hur länge det håller i sig.

Nej, resten av veckan ska jag leka Seriösa Sören och vara ytterst perfekt och väluppfostrad på alla plan. Undrar om jag har några läxor förresten... Men hela livet är en fest och jag ser fram emot helgen. Dock kan jag ju bara säga att jag kommer hänga på låset till jobbet på lördag. Nykter som ett Jehovas Vittne och fltig som värsta myran.

Nu, sömn. Love

Kommentarer
Postat av: TheToll

Haha seriösa Sören XD Snarare seriösa sarah kanske?? Hihi

2009-09-09 @ 08:54:50
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0