Upper East -

Nu har det gått nästan en hel vecka på påsklovet. Det har varit ett väldigt, väldigt bra påsklov om jag får säga det själv!
Jag har hunnit:
- Firat påsk med min kära familj i hälsingland
- Gått vilse i skogen med Alma
- Ätit björnstek
- Jobbat med projektet med min älskade projektgrupp
- Jobbat med projektet utan min älskade projektgrupp
- Varit extremt frustrerad över projektet
- Varit nöjd med projektet
- Sjungit med Voice ♥
- Sjungit utan Voice
- Kollat på Dating in the Dark med Mikak ♥
- Hängt med min storasyster ♥
- Kollat på den mest bisarra och sjuka film i mitt liv i dragarbrunnsgrottan. Blindness heter den. Se den inte, känsliga tittare varnas extremt mycket
- Hängt en del på facebook (ca 30% av mina dagar)
- Kört bil

Det är i princip så hela mitt lov sett ut. Det verkar rätt så futtigt nu när jag radade upp det.

En annan sak som har hänt är att pinnmagneten Disktrasan har blivit till lilla smala Råttis, dvs Alma har blivit klippt. Hon är söt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0