Upper East -

Livet är nu lite lättare att leva...

Nu är fysikprovet klart, vilket gör livet lite lättare att leva. Även om jag har blivit sjuk och inte gör något annat än att hosta, klaga och sova just nu, så känner jag att kan andas ut lite mer nu. Jag har förmodligen skaffat sommarjobb, projektrapporten är inlämnad, fysikprovet är avklarat, jag kommer få MVG i litterär gestaltning (är så glad att jag bara MÅSTE berätta det =P) och framförallt har jag köpt studentklänning! Två till och med. Jag är très nöjd.

Längtar dock till helgen för jag misstänker att den kommer bli väldigt, väldigt bra. På fredag är det valborg, på lördag ska jag och Mikaela vara representanter för medborgarskolan på körslagetfinalen och får sedan fritt inträde på Café Opera. På söndag är det första skivan då jag och min bättre(?) hälft ska vara ett bondagepar. Typiskt oss att alltid vara de konstigaste...

Kom just på att jag snart ska flytta. Det känns helt sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0