Upper East -

Hm...

Oklart om den här bloggen kan räknas som inaktiv eller inte. Den är utan tvekan högst sporadisk.
Känner bara att jag måste jubla lite över att det är jul, falleralla! Julafton om fyra dagar. Känns tungt att alla julklappar inte är inhandlade än men det löser sig. Idag verkar planen bli att åka ner och köpa de två sista för att sedan dra till Knivsta för en visit hos Skrevet. Det ska bli trääävligt!
I alla fall så är jag nu 20, vilket känns rätt bra men overkligt. Jag kan när som glida ner till systemet och inhandla det jag känner för. Dock har jag nu slutat med sprit och gått över till vin. Fick för mig att det skulle förändra mitt liv. Blev dock inte riktigt en lika drastisk förändring som jag hoppats på, men å andra sidan byggdes ju inte Rom på en dag.
Operation planerat till slutet av januari. Besvikelse över att jag egentligen skulle legat nedsövd och uppskuren i skrivande stund. Dock är mamma på krigsstigen så man vet ju aldrig var det slutar... Det finns en patientombudsnämn, men de slår knappast E.Ö. när hon bestämt sig för något! Verksamhetschefen på akademiska har det hett om öronen just nu. Och så ska det vara!
Det verkade vara allt jag hade att komma med för den här gången. Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0