Upper East -

Grävande undersökningar pågår

Jag har hört mig för. Internet, läkare och vanliga människor. Sex till åtta veckor ska det ta att läka en genomsnittlig käkoperation. Sex till åtta VECKOR! Mitt halsband är så gott som förlorat!

Just nu ligger jag i en av våra enorma soffor och kollar på Beck medan mamma och pappa är på middag. Jag känner mig som ett av de barnet som är nertryckta i pulkor inlindade i skinnfällar och bara myser medan mamma eller pappa drar dem. Jag saknar den tiden, man behövde inte gå själv, bara sitta i en pulka och regera världen. Nu får man ju knappt skjuts någonstans.

Imorgon är det söndag, jag funderar på att viga min dag till att skriva skoluppgifter om bland annat hjärnor och engelska skräckfilmer så Bettie och Tönt-Johannes-praktikanten blir nöjda. Eww, fett obehagligt, de kokar okända trosor på filmen. Sedan skickas de tillbaka till sin ägare. Inte okej beteende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0