Upper East -

Helguppdatering

Nu är ännu en efterlängtad helg puts väck och det är bara att blicka framåt till nästa. Den här helgen har gått fruktansvärt fort och jag har både hunnit jobba och roa mig lite. Dock så var lördagskvällen mer eller mindre endast slöseri med smink men jag och min andra hälft kan i alla fall glädja oss åt att vi fick se en ung kvinnlig version av ParadisOskar samt ett polisingripande (dock ingen tjuv) och har i alla fall gjort någonting annat än att endast somna i min soffa tittandes på något dåligt program efter Melodifestivalen (det är så våra hemmakvällar brukar se ut förstår ni).

Idag har jag och mitt alldeles egna mongo solat lite i metropolen Knivstas bästa solarium med Happy Hour fram till klockan tre och öppet i princip dygnet runt. Sist jag var där med en viss Johansson satte vi dock igång larmet och sedan dess har jag inte vågat gå dit, men nu har jag trotsat rädslan och återvänt. Det är bäst att börja grunda redan nu!

Nu ska jag väl ta och sova lite grann, men jag är fett törstig så jag ska dricka något först. Undrar om vi har något gott att dricka, typ päronsaft eller jordgubb/apelsin men jag misstänker att det endast finns blåbärsdricka vilket tyvärr inte är lika smaskigt. Så det kan ni skriva upp på er lista över überintressanta saker!

Godnatt darls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0