Upper East -

Sitter på jobbet

Jag har verkligen ingenting att göra. Jag får betalt för att ta hand om kunder som inte existerar vilket är lite frustrerande. Igår var jag och inhandlade maskeradkläder med min mami vilket innebar en blå kjol och röda stövlar för en sammanlagd summa av 90 kronor. Jag kommer vara så sjukt sailor moon när jag är klar ;) Nu är det bara håret som fattas, dock är det kanske det svåraste... Hur ska jag få långa blonda flätor inom loppet av en vecka om jag inte vill köpa löshår för 250 kr per tofs?

Efter jobbet ska jag åka till mormor och plugga, tjohotjohej säger jag bara. Inte riktigt det jag har lust med men eftersom hon ska sy resten av min maskeraddräkt så betalar jag i fysikplugg. Win win situation ;)

Nu ska jag låtsas jobba med något. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0