Upper East -

Time is running out

Jag känner att veckorna bara flyger iväg och jag hinner inte med. Nu är det bara tre månader kvar till studenten! Varje gång någonting känns jobbigt i skolan tänker jag bara "jag behöver bara ha fysik i tre månader", "jag behöver bara ta den här bussen/tåget varje morgon i tre månader till" eller "jag behöver bara stå ut med den här klassen i tre månader till". Och det känns bra!

Nu är det inte heller långt kvar tills Sareanus flyttar till Uppsala. Vi får se hur det slutar, hur ska jag klara mig utan Knivsta, där jag levt i typ hela mitt liv? Hur ska jag kunna lämna topsyhuset och ängskavlevägen där jag växt upp? Ska jag vara riktigt ärlig tror jag att det går alldeles, alldeles utmärkt. Hellre Uppsala än Knivsta.

Nu är det ju LOOOOOOV!!! Det ska bli extremt skönt faktiskt. Dock kommer det bli mycket projektjobb och annat plugg. Dock kan man få sova till halv tolv om man känner för det så det är VÄÄÄRT ;) För att fira lovet blir det utgång, men jag tror att vi tar det lite lungt av naturliga orsaker. Jag ska ju dessutom jobba imorgon!

Dagens intressepil: Jag har idag köpt tyg till min fantastiska maskeraddräkt som kommer bli AWESOME! Jag erkänner att jag inte är så bra på att sy men en jävla rosett ska jag väl ändå kunna åstadkomma.
Dagens fråga: Är det svårt att sy en kjol, gärna med resår i midjan som ska vara lite utsvängd och helst veckad?

Trevligt lov hela bunten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0