Upper East -

2010!!!

Nu är det dags för ett nytt år igen. Nyårsafton blev skitkul trots att jag ramlade kanske fyra, fem gånger när vi skulle ta oss från slottsbacken till dragarbrunn. Med runt tio nya blåmärken och stela muskler går jag in i det nya året utan förväntningar men med förhoppningar! Jag och Carro tog en taxi hem runt sextiden och mellanlandade på Donken. Jag lämnade hälften av min mat i bilen och Carro lämnade sin mat hemma hos mig. Lite senare droppade Carro av och Emelie anslöt och sov hos mig. En väldigt trevlig avslutning på en väldigt trevlig kväll.

Julen var superbra med massa fina klappar och umgänge med släkten. Hann även med lite jobb och lite partey med Mikaela. Jag visste inte ens att det gick att ha så kul i Uppsala och dessutom utan en viss radarpartner men det hade vi inga problem med.

Nu sitter jag på jobbet, två timmar kvar innan jag slutar. Efter det blir det lunch med Mikaela och se klart på Änglar och Demoner eftersom vi blev lite avbrutna sist vi försökte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0