Upper East -

Lite ofräscha tankar...

När jag gick min promenad idag kände jag mig ytterst ofräsch med otvättat hår, orakade armhålor (förlåt för den lite väl ingående beskrivningen) och svettig rygg iförd avklippta cheap monday-byxor (högst ojämnt klippta), ett en gång svart linne som miste passformen för ca 3 tvättar sen och gympaskor från 2008. Tanken att "så här ofräsch har jag aldrig varit" for genom mitt huvud. Denna tanke avfärdades kvickt när jag insåg vad jag varit med om tidigare i mitt liv.

Till exempel:
- Sovit i en trappuppgång
- Varit på Peace and Love och sovit i ett tält med minst sagt undermålig ventilation
- Alla gånger jag åkt direkt från fest (och "efterfest") till jobbet utan vare sig sömn eller dusch
- Den gången jag inte hann hem mellan utgång och jobb utan fick jobba i kortkort kjol och gårdagens smink
- Precis när man kommer hem från Taizé och fått sitta i en varm buss med en AC som är under all kritik i 38 timmar
- När vi kom hem från Bryssel då jag tillbringat 28 timmar på en buss, magsjuk och iskall

Jag har inte ens nämnt de värsta gångerna. Då var man inte så jävla kaxig direkt. När jag tänker på det känner jag mig genast lite fräschare. Framförallt har jag nu tillgång till dusch, vilken jag ska utnyttja precis nu.

Vill bara säga att jag hoppas att ni aldrig varit i min situation. Inte någon av dem. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Rösta gärna på min sjukt snygga sko! Skulle bli otroligt glad!

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

(Förlåt om jag redan skickat detta eller om du redan röstat)

2010-07-17 @ 16:37:42
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: själv älskar jag mycket utav nude färgat :)



haft en fin dag?

/shoppaholly

2010-07-17 @ 19:24:51
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0