Upper East -

VEM LÄSER MIN BLOGG???

Seriöst! Den är ju så JÄVLA tråkig. Den var rolig förut, jag läste förra årets och skrattade typ konstant. Det berodde förmodligen på att jag hade massa ångest då. Det var tydligen roligare att ha ångest än att inte ha ångest?

Men nu! Så jävla värdelös, och ändå är det folk som läser den! Inte många, det kan jag erkänna. Men det är ett antal som fortfarande klickar in och jag fattar inte vem som orkar!!! Jag brukar gå in själv då och då för att se hur jävla tråkig den är och blir lika förvånad varje gång över hur förbannat ointressant den är. Men klockan är 20 i 3 och det är redan nån som varit inne och kollat! Jag tror att folk hamnar här av misstag. För det finns ju oftast en anledning till att man följer en blogg. Anledningar som "extremt komisk", "extremt obehaglig" och "extremt ambitiös" är några av mina anledningar. Jag hoppas att ingen av dessa beskrivningar passar in på min.

Anyway, om man vill läsa något roligt ska man läsa från 2009. Testa det istället!

Kommentarer
Postat av: michan

haha XD bra sarah :P

2010-07-28 @ 03:26:30
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0