Upper East -

Bästa helgen på länge

Hur många fredagar blir man uppringd och får reda på att imorgon åker vi till skärgården? Första gången för mig i fredags. Så på lördagen åkte vi iväg till Trullsan i en liten röd bil. Jag satt vid ratten och de andra fick stå för underhållningen. Det blev självklart succé och jag längtar redan till nästa gång.

Söndagen blev också lyckad med en riktig superkväll hemma hos familjen Khoogar tillsammans. Trots att jag sminkat mig i en stuga utanför Gävle, bytt om på en mack och fräschade upp mig i ett omklädningsrum på Åhléns, så var det en underbar kväll med jättegod mat och trevligt sällskap. Och filmen :')

Vissa personer vill man ha kvar för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0