Upper East -

Ack giv mig styrka

Snart ska jag till skolan. Vill bara krypa ner under täcket, sätta på 7th heaven och inhalera choklad eller pommes frites. Men det enda jag har hemma är paprika, clementiner och palsternacka. Vet inte riktigt varför jag köpte palsternacka. Jag vet knappt hur palsternacka smakar. Hur äter man palsternacka?
.
Ååååh, nu snöar jag in mig på palsternacka också. Tragiskt! Jag vill inte gå till skolan och tillbringa två timmar på att diskutera någonting jag inte förstår ett dugg av (dvs Policyprocessen). Ack giv mig styrka!!!
.
Jag vill bara att dagarna ska gå. Helgen kommer ju garanterat bli kass i alla fall... Jag känner att jag är så negativt laddad att jag inte ens kan gå nära en stickkontakt!
.
Fyndigt där Sarah... Kul, JÄVLIGT kul. Nu måste jag åka. Det här kan vara det konstigaste blogginlägget som någonsin sett dagens ljus. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0