Upper East -

Oj

Grymt länge sen jag uppdaterade bloggen och vad har hänt? Jag har hunnit vara 18 i exakt en vecka! Det känns mycket bra faktiskt! Fick en kaffebryggare av mamma och pappa och massa andra fina saker =)

Helgen var späckad - först Luciakonserten på fredagen som faktiskt gick riktigt bra förutom att ett litet barn hela tiden ville backa in i mitt ljus. Eftersom jag är en god människa tyckte inte jag att det var en sån bra idé att tända eld på ett barns huvud så jag började också backa. Detta såg säkert lite udda ut men till slut lugnande sig barnet lite grann.

Jag jobbade på lördagen - ingen very good - och fast jag hade en otrevlig känsla av att någonting skulle gå fel så flöt dagen på rätt bra faktiskt! På kvällen drog jag till Sayeh och sen gick vi ut. Det var en historia för sig som jag inte orkar eller vill dra här och nu! Jag hamnade i alla fall inte i något bussgarage!

Igår bakade jag muffins och lagade mat hela dagen och på kvällen kom lite folk hit och vi umgicks sådär sofistikerat! Nästan i alla fall. Jag fick en glittrig guldhatt som fortfarande luktar vin och som redan gått sönder. Fast sen fick jag ju massa andra fina presenter exempelvis ett jättefint halsband av Mikaela och Carro, blåbärstryffel av Emma och ett groggspel av Sayeh och Maria. Très trevligt, jag är över lag väldigt nöjd.

Men sjuk har jag blivit i alla fall och imorgon har jag två muntliga redovisningar. Jag kan knappt prata och det gör ont när jag andas. Jag känner mig mig som Skorpan i Lejonkungen, nej förlåt, Skorpan i Bröderna Lejonhjärta. Och han dog i filmen!!! Hoppas att jag mår lite bättre imorgon i alla fall, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0