Upper East -

Sjuk

Fyfan, det var riktigt länge sedan jag var såhär sjuk. Sitter på biologin och vill bara dö. Halsen värker och jag undrar bara var kommer detta ifrån? Jag låter som en kråka på crack och mina fingrar är helt stela. Snart får jag åka hem och då ska jag dö i min säng med massor av thé och bara tycka synd om mig själv! Hoppas att jag hinner bli frisk till julkonserten på lördag. Jag skulle egentligen haft två muntliga redovisningar idag men engelskan utgick och vår snälla biologilärare lät mig slippa att stå och gorma om plattmaskars matspjälkningssystem inför 40 pers när jag egentligen borde ligga i min säng och äta halstabletter.

Snart så är lektionen slut och det är den enda lektionen vi skulle ha idag. Slutsats: Ovärd dag, ovärt att jag kom hit till skolan, jag har säkert bara blivit sjukare och nu måste jag koncentrera mig på DNA.
AS IF HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAAHHA
(Ja, jag är lite ofokuserad...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0