Upper East -

Skjut mig

Idag var jag faktiskt hemma från skolan och det var välbehövligt. Nu har jag i och för sig missat två mattelektioner på rad och en kemilabb men nu vill jag faktiskt bli frisk! Mina ögon värker, jag kan fortfarande knappt svälja, jag har ont i huvudet och jag hostar hela tiden. Jag har inte kunnat träna på hur länge som helst och jag vill bara skjuta mig själv!!!

Imorgon kommer vara ett problem: Vi ska ha hjärt och lungräddning på idrotten tror jag och jag hoppas att vi inte ska få göra någon slags mun mot mun-metod mot någon docka för då kommer jag smitta ner halva klassen känns det som. Jag kan inte skippa idrotten för vi ska tydligen ha prov på det här och jag var inte med förra gången. ILLA.

Nu ska jag försöka få i mig lite te eller något. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0