Upper East -

April April you stupid herring

Första april idag. Ganska trevlig dag faktiskt, riktigt vårigt! Och dessutom är jag så bäst på att luras! Sarah - Omgivningen 3 - 0 liksom! Jag lyckades lura alla de tre offer jag utsett (det tredje tillsammans med M) och INGEN lyckades lura mig! (Vadå ingen, säg vem det fucking var) Hahaha, jag är skadad...

Förövrigt har dagen varit trevlig men är det bara jag som tycker att telefonförsäljarna inne på forumgallerian börjar gå för långt? Idag när jag gick förbi så var jag dum nog att gå fram och kolla på de nya mobilerna. Det ska man INTE göra för då går det såhär:
1) Reptilsnabbt kommer en kille fram och frågar om han får titta på min mobil
2) Jag tar fram mobilen och vi diskuterar en kort stund vad jag tycker om den, mina mobilkostnader etc.
3) Han tar mobilen, stoppar den i fickan, och vägrar ge tillbaka den innan jag lyssnar på hans FANTASTISKA erbjudanden!
4) Han ger mig en mobil och jag tänkte vara lite rolig och ta den och gå, sen kommer jag på att min egen mobil finns i hans ficka. Illa
5) "Nej, jag vill inte ha en Nokia. Nej, jag vill inte ha en sån där heller. Ja, jag vill ha ett Wii, men jag vill inte ha det där jävla abonemanget." "Vad vill du ha för mobil då?" "JAG VILL HA MIN EGEN MOBIL SÅ JAG KAN GÅ HÄRIFRÅN!!!"
6) Tillslut får jag min mobil och går något förvirrad och frustrerad därifrån! Får man ens göra så???

Men snart är det påååsk och jag längtar så mycket =) Och de tre värsta månaderna på året är över: nu kommer vår och sommar. Och jag har bokat körlektioner. LIVET LEKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0