Upper East -

Bättre självkänsla på 30 dagar

Jag brukar säga Våga Vägra Blondinbella, hon är verkligen ingenting för mig. Men ibland så har man tillräckligt lite att göra så då kan även hennes blogg dyka upp på min dataskärm. Det jag läste var Bättre Självkänsla på 30 Dagar. Jag måste bara se om det fungerar så jag provar helt enkelt.

Mål för morgondagen (kan ju knappast sätta upp något för idag): Inte komma försent till bussen till Stockholm, orka gå en promenad på kvällen.
Mål för veckan: Ha en jävligt rolig Valborg!!!
Mål innan året är slut: Tagit körkort

Nu ska vi se om detta fungerar. 30 dagar skulle det ta så det blir alltså i slutet av maj. Jag säger bara upp till bevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0