Upper East -

Ovärd dag men späckat påsklov

Ovärd dag. Jag har gått runt hela dagen iförd endast gigantisk grönrutig bondskjorta och rosa-lila-randiga. strumpor med glitter. Inte okej. Jag har inte ens vågat tänka på min stora väska som borde packas upp, det får bli en senare sak. Och imorgon börjar skolan, jag måste kolla min rexnet. Ah, det verkar lugnt.

Vad har det här påsklovet bjudit på för aktiviteter då? Det har varit ganska späckat men jag har haft riktigt roligt. Man kan ju dra någon slags sammanfattning:

Måndag: Jobba 6,45 - 16,00, psykbryt, promenad.
Tisdag: Jobba 9,00 - 18,00, grillfest i Sunnersta, nattlig promenad i 2 timmar
Onsdag: Jobba 6,45 - 16,00, två timmars sömn i bagaget, powernap på lunchen, thaibuffé med Tollet och GK. Stresspackar till kvart i tolv.
Torsdag: Jobba 6,45 - 16,00, lunch klockan kvart i tre på eftermiddagen, åker direkt från jobbet till Sälen. Sover första natten i Järven 7.
Fredag: Skidåkning hela dagen, bastu, tacos, mys.
Lördag: Grymt väder, Lite skidor men solar mest i en snödriva. Bränner mig och får en rand i pannan. After Ski, påskmiddag, förfest i Järven 7, utgång med J, tappar kontokortet.
Söndag: Väcks tidigt, somnar direkt i en snödriva, bränner mig lite till, åker lite snowboard (grymt kul), åker hem, har sjukt tråkigt i bilen, sminkning i bilen. Kommer hem, snabbduschar, byter om, åker direkt till Uppsala och leker invecklade lekar. Hemma relativt tidigt och på ett bra och säkert sätt (Tack MiBj)

Ja, det var mitt påsklov. Nu är det bara att räkna ner till sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0