Upper East -

Good, great, excellent

Nyss hemkommen från en lyckad kväll hos allas vår Full Spoon Emelie! Äntligen har vi lyckats samla hela Camp Sweden för en äkta reunion! Självklart kollade vi på alla bilder från Taizé och Bryssel och på Taizéfilmen (mitt livsverk) och sen fick E berätta och visa bilder från hennes Rysslandsresa. Vi fick även smaka massa olika ryska kakor och delikatesser (sockerchock men gott) och ett ryskt thé som jag blev helt kär i! Hon hade två olika, Flirt och Pleasure. Vi vågade aldrig smaka Pleasure (man vet ju aldrig vad som kan finnas i det) men Flirt var jättegott!

Jag fattar inte hur det kommer sig att en av de få snygga killar som kommer in på Knivsta Byggmarknad ENVISAS med att ha en stor toppluva på sig à la Sotarsmurfen! Den är värre än de mössorna vi hade på sexornas show och då är det riktigt riktigt illa! Tänk er en Snygg-biologi-lärar-Jonas (inklusive dialekten), lägg på ca 10 cm på längden, något längre hår och snickarbyxor och förstör sedan hela bilden med den där JÄVLA svarta toppluvan! Jag ber varje kväll att den ska självantända och förgås i lågorna. Nej, det gör jag inte, men man kan ju alltid hoppas. 

Andra bra saker som har hänt
1) Jag lyckades fixa datorn till slut även om det tog ungefär 10 timmar
2) Det har varit helt underbart väder och jag suttit och solat på baksidan hela eftermiddagen
3) Jag har just fått reda på att vi antagligen kommer att ha en praoelev under påsklovet. MOUHAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0