Upper East -

Success x 8 och Fail x 1

Tid: Kvart i tio
Plats: Sängen
Status: Nöjd! (Fast lite stressad)
Gör: Lyssnar på en skitkonstig låt (I want some tarp)

Idag har det faktiskt hänt rätt mycket bra saker!
1) Jag tog min första körlektion och jag var inte ens nära att krocka, köra på någon eller att köra i diket!
2) Jag fick VG på fysikprovet
3) Jag tror att den där Gålnander faktiskt gillar mig när allt kommer omkring
4) Jag fick MVG på etikprovet!!!
5) Jag har fixat stugan nu. Heeelt perfekt!
6) Jag och C började skriva labbrapporten och nu har jag suttit och nästan skrivit klart den
7) Träffade I på stationen och pratade gamla minnen
8) Det bästa av allt: JAG FICK TILLBAKA MITT KONTOKORT!!!

Tyvärr är det en sak jag är lite nervös över: jag vet inte riktigt hur det kommer att lösa sig med jobbet. Men jag hoppas och tror att det kommer gå bra till slut. Annars kanske det finns någon där ute som känner för att täcka upp för mig? Det är inte SÅ svårt när allt kommer omkring. Och det är kul, ehe.

Om det inte går tänker jag fan sjukanmäla mig för jag har ställt upp så jävla mycket för det där jobbet! Jag har börjat jobba svintidigt på påsklov, jobbat när jag var magsjuk, när jag var bakis, släpade mig upp trots att jag sovit 2 timmar, när jag hade feber och ont i halsen, jag har gått tidigare från skolan för att täcka upp för vissa av dem. Det vore väl själva faan om de inte skulle kunna fixa någon som kunde jobba istället för mig 4 timmar!!! De får ju lön för det!

Nej, nu ska jag fortsätta att läsa Hamlet. Har redan läst halva, det är astråkigt, men jag vill ha det gjort. Orkar inte ha massa läxor på hög, speciellt inte om jag ska vara borta både torsdag och fredag! PÖZZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0