Upper East -

ÄNTLIGEN

Äntligen är matteprovet avklarat. Det känns så otroligt skönt att bli av med skiten! Nu måste jag börja fokusera lite på etiken, för den har jag verkligen försummat! När jag och KhoKho gjorde några kemiuppgifter idag kändes det riktigt bra så jag är inte riktigt lika orolig för det längre! Och hur svårt kan etikprovet vara egentligen? Fast allt inom kemin kanske inte sitter som det ska. Nej usch, jag har haft prov idag så jag är värd att inte behöva tänka på nästa prov den här kvällen!

För övrigt kom min kära lilla storasyster hem idag från China! Det känns très bra att ha alla på plats i Sverige igen och dessutom har jag fått två nya par örhängen, en liten börs (vilket jag verkligen behöver) och kinesiskt thé samt två sjalar som jag får dela med mamma. En blå och en rosa, grymt snygga enligt mig. Tack, tack, tack, du är underbar. Och dessutom kan väl de flesta som fått äran att besöka Jossans lägenhet under tiden hålla med om att det är supermysigt där. Lillasyster väntar spänt på sin tur!

Usch, morgondagen kommer att bli sjukt fullspäckad. Först biologiexperiment hela dagen, sen träning, sen lovsångskväll på livets ord med kören och sen plugg såklart. Jippie!

Nej, nu ska jag sova, klockan blev massor och jag ska upp early early tomorrow! Love


Kommentarer
Postat av: Jossan

du glömde sjalen:)



Love U. Good to be home

2009-03-11 @ 18:17:09
URL: http://josten.blogg.se/
Postat av: michan

tja sarah! asså vet dun hur an lägger till sina polares bloggar på sin blogg:P asså dem ska kunna synnas på samma radda där t ex: arkiv sitter.

2009-03-11 @ 18:39:36
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0