Upper East -

Fredag kväll, status: TPL

Den här dagen har ju inte varit en 100% höjdare! Det börjar med att jag självklart kommer iväg för sent och får råkuta till bussen för att hinna med. Det är ju kul att starta dagen helt svettig och flåsig! Kommer till skolan och har etikprov på en gång. Det går faktiskt ganska bra och det var ju åtminstone något positivt. Sedan fortsätter en låååååång skoldag där jag från början till slut drömmer om att få komma hem och dö i soffan. Vilket jag också gör när jag kommer hem.

Ja egentligen borde man ju plugga och vara duktig inför det kommande kemiprovet men jag tror inte att det kommer att hända om jag ska vara riktigt ärlig! Faktiskt undrar jag om jag kommer att plugga alls under helgen. Framförallt undrar jag om jag ens kommer att få G på kemiprovet... Ja, ja, ja det visar sig så småningom! Jag får väl hoppas på lite hjälp ovanifrån.

Och varför är det så jävla kallt? Bara för att det är snö och äckelväder ute behöver det väl inte vara svinkallt inomhus också? JAG HATAR VINTERN!!!


Kommentarer
Postat av: charlotte

asså håller verkligen med dig vad gäller pluggandet! jag kan säga att någon titt i boken kommer inte förekomma de närmaste dagarna..! =P

2009-03-14 @ 12:37:21
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0