Upper East -

Lyckad dag i mitt liv?

Det här har varit en bra dag. Eller inte!!! Trevligt att jag hade ångest och skuldkänslor för kemin imorse, blev på grymt dåligt humör, åkte till Uppsala för att träna när mamma skulle klippa sig och fick ett sammanbrott i bilen p.g.a kemiprovet. Och eftersom mamma skulle släppa av mig utanför gymmet tyckte inte jag att det var någon idé att byta om där utan bytte om till träningsbyxor hemma. Kom fram ca kvart i två och upptäckte naturligtvis att gymmet inte öppnade för än klockan två. Kul att stå utomhus i en kvart i piratbyxor och parkas med svullna ögon som var lika röda som den lyckade kvällen i Stockholm i januari. Kommer in dit och tittar mig i spegeln och upptäcker att jag ser ut som en påtänd Babushkadocka. Också kul. Träningen var åtminstone okej eftersom idag var ALLA på gymmet fulare än jag. Men när jag kommer hem försökte jag mig på kemin igen och har nu suttit i två timmar. Kul att jag inte lyckats med en enda uppgift. Som jag sagt förr, jag får helt enkelt be till högre makter! Det är inte mer med det.

Men det var åtminstone rätt låt som vann Melodifestivalen igår så det kan vi ju alla glädjas över! Nu ska jag försöka muntra upp mig på något sätt... Det känns som om jag behöver lite recovering tills senare ikväll då jag tänkte kombinera Beck och organisk kemi. Tror ni det funkar?



Sarah x 7


Kommentarer
Postat av: michan

fan att inte tingeling var med i tävlingenXD

2009-03-15 @ 21:31:37
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: Mikaka

HAHAHAHAHAHAHA

2009-03-16 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0