Upper East -

Men kul jul på måndagen!

Men en summering på den här dagen visar ju bara hur värdelösa måndagar är!
1) Vaknar och är grymt omotiverad
2) Duschar lääänge och hoppas att det hjälper
3) Det hjälper inte, sätter på mig mjukiskläder och försöker hitta någon frukost
4) Åker till skolan, fortfarande lika omotiverad
5) Biologi - boring, håltimme - KAFFE, kemi - boooring
6) Fysik, okoncentrerad till tusen
7) Svenska, måste läsa upp dikten, känns ju bra?
8) Håltimme i typ två timmar. Jag har ledsnat på dessa håltimmar! Jag menar, att vänta två timmar på att få ha Etik och livsfrågor i en timme och lyssna på Babianens blodstörstiga åsikter och andra korkade kommentarer. Och Pelles ständiga "Ja, så kan man tänka".

Och så vitt jag kan föreställa mig kommer inte resten av dagen bli mycket bättre. Kommer behöva stressplugga hela kvällen till fysikprovet imorgon. Jag har inte pluggat en minut den här helgen! Varför blir det alltid så för mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

de e du inte nsam om:P plugg plugg plugg nästa XD

2009-03-30 @ 17:46:44
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0