Upper East -

Tillbaka för full kastrull!!!

Jag har hållt alla mina löften för dagen (speciellt löftet om den stoooora kaffekoppen) och nu är jag tillbaka till kemins värld för full kastrull. Måste bara säga att jag är très nöjd att jag mot alla möjliga odds faktiskt gick och tränade. Det blir nog inget engelskaplugg eftersom häftet av någon anledning fick stanna i skåpet. I alla fall känns kemin lite bättre, jag har ganska stor koll på strukturer, halvkoll på isomerer, ingen koll alls (känns det som) på formell laddning, har ingen aning om lösningsförmåga i olika pH-värden men börjar få lite koll på additionsmetoden! Det går ju framåt!

Och det var så underbart att ta en ordentlig dusch och få tvätta håret ordentligt. Jag har även tvättat bort sminket och satt på mig mjukiskläder. Den mysiga stämningen är ett faktum även om tankar om kemiprov stör lyckan. Men nu ska jag tänka positivt - det kommer nog att gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0