Upper East -

Sarah = en tusenårig pytonorm

Okej att vi hade väldigt kul i förrgår på Etage men jag undrar om det var värt det? Jag mådde som en tusenårig pytonorm när jag vaknade igår och jag vet inte varför! Mina ögon värkte, jag var helt seg i huvudet och hade ett lätt illamående över mig ungefär halva dagen.Trash? JA!  Och kul att analysuppgiften vi fick på svenskan gick åt helvete! Så jävla missnöjd.

Fast sedan fick jag sova en timme och hade planerat att gå och träna med Mikaela men istället gick jag en promenix vilket var otroligt skönt! Nu känner jag mig helt återhämtad och fit for fight för både etik och fysik! Eller nästan i alla fall, egentligen vill jag bara luta mig tillbaka och dö i min säng.

Men vi har i alla fall hittat vårt nya motto, ett motto som vi kan leva efter: Hellre ångrar jag det jag gjort än det jag aldrig gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0