Upper East -

Stressplugg

Stressplugg var absolut INTE min melodi ikväll. Istället tränade jag, gick en promenad med Mikaela och nördade mig vid datorn hela kvällen istället. Men whatever, jag tror att det kommer att gå bra imorgon ändå. Jag längtar verkligen till provet så jag kan släppa matten! Det kommer bli så jääääävla skönt!

Förövrigt har jag fått ett filmtips av min kära Radu: Zeitgiest. Någon som vill se den med mig? Just nu känns det som om mina helger kommer att tillbringas på ett stillsamt sätt då mina ekonomiska tillgångar kunde sett bättre ut så det är väl perfekt med ett bra filmtips!

Och jag är så nöjd med att jag lyckats med allt jag tänkt göra idag! Nu ska jag sova riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0