Upper East -

Utkast: Men den ...

Men den här morgonen var kanske inte den bästa denna vecka. Jag vaknade och var ungefär lika pigg som Trötter i Snövit. Sedan upptäckte jag att alla mina idrottskläder var hos Jossan eftersom jag tränade i måndags. På bussen var det typ 20 000 barn som tog upp hela bussen och halvvägs börjar ett barn kräkas så det luktar skunk i hela bussen. KUL!

Och nu är det svenska och vi ska ha en speciallektion om Strindberg. Jag HATAR Strindberg, han måste vara den tråkigaste författaren i Sveriges historia. Fast det var nog mest för att vi gjorde ett arbete i nian om Strindberg då jag hade Klingan som lärare. Klingan är en rosa sak, som putar ut både fram och bak... Varför kan vi inte ha en bra lärare istället? Jag vill ha tillbaka Ulrika som jag hade på Skrapan, hon var åtminstone bra. Och Calle och Nina var också helt fantastiska jämfört med Klingan, Humorguden och den här häxan Maria som vi har nu. Hon gör svenska en pain. Och nu ska hon läsa upp något stycke och hon är så värdelös på högläsning! Jag tänker spela tetris istället...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. tetris är fan beroende framkallandeXD haha:Å fast jag kan förstå varför man hellre spelar det än att lyssna på henes jävla gnat om allt och alla:P suck.. VILL HA TILLBAKA CALLE OCH NINA!!!!

2009-03-05 @ 17:03:16
Postat av: Michan

ps: haha det är michan! råkade skicka anonymtXD

2009-03-05 @ 17:03:56
Postat av: charlotte

hahahaa häxan maria! hon ser ju faktiskt ut som en!! VILL HA CALLE OCH NINA ISTÄLLET!!

2009-03-06 @ 10:05:38
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0