Upper East -

Yeeees!!!

Två prov till som är avklarade. Nu är det tre kvar innan lovet: Biologi, Fysik och något svenskprov - right? Jag har bestämt att jag har skrivit klart min dikt nu. Jag kan egentligen kalla den mina misstag på rim! C har ofta varit delaktig när dessa erfarenheter upplevts, undrar varför? Kan vara för att vi suger.

Anyway, kemiprovet gick nog ganska bra after all,. Jag offrade en biologilektion för lite stressplugg i sista minuten men det funkade ju. Igår vid den här tidpunkten satt jag och hetsåt keso och läste om kolväteföreningar. Kul liv. Nu borde jag stressplugga religion istället och jag ska faktiskt göra det! Jag vill verkligen ha bra på provet imorgon!

Så wish me luck once again! =D


Kommentarer
Postat av: michan

yes skiten is venskan är på torsdagenXD yey liksom:P bilogin kommer inte gå bra käner jaXD haha ,.. har totalt tappat suget på att plugga

2009-03-19 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0