Upper East -

Familjekväll =D

Ikväll blir det familjekväll på högsta nivå då båda syskonen kommer på besök för middag och Alma är dessutom här och är allmänt mysig! Gosigare hund får man ju verkigen leta efter, hade jag fått bestämma hade hon aldrig fått åka hem! Idag har jag och mamsen övningskört och tränat på start i backar (vilket jag inte riktigt behärskar än!) och sen gick jag och J en liten prommis med Alma idag och snart blir det middag, vilket jag längtar efter eftersom jag bara ätit frukost!

Haha, både jag och brorsan flydde från vardagsrummet när en geting kom in (vi är ju fegare än en femåring :P ) och nu ser jag Jocke sitta i uterummet och mysa med hunden. Hon verkar verkligen ÄLSKA honom, trots att hon brukar vara lite försiktig med killar. Men man kan ju inte annat än att älska Jocke ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0