Upper East -

Frajdäj 15-05-09

Hahaha, den här dagen har bara varit lustig.
1) Jag försov mig, gjorde en Sarah (torkade bara runt sminket som hamnat utanför ögonen under natten) och hann med tåget!
2) Fick köra i riktig trafik och jag mejade inte ner en enda person!
3) En MiniSaykho var på besök som vi kunde driva lite med ;)
4) Märkliga fysikexperiment och religionsprojektsredovisning
5) YTTERST märklig bilfärd till stationen. KhoKho's pappa skjutsade mig och GK till stationen. I bilen satt också hennes mamma och lillSaykho (brorsan) men hon själv blev kvarlämnad och dömd till att gå. Fast jag tror att de hämtade upp henne efter de släppt av mig och GK x)

Ikväll blir det BARA slappa som gäller! Fett nice! Kanske kommer ett stycke Björkegren hit också men det visar sig. Nu ska jag gå ner i vardagsrummet och dö i en av våra gryyyyyymt sköna soffor tillsammans med mina pears och kolla på något mer eller mindre bra tv-program. Mwoah!

Nu fick jag bara något ryck och ville ladda upp lite bilder som tar död på myten att alla naturare är seriösa. För jag vet i alla fall 4 tjejer från Rosendal som är undantag med råge!


Kommentarer
Postat av: The Toll

kul att jag är me på alla bilder utom en! Haha, men de kanske inte är så förvirrande :p

2009-05-16 @ 01:43:18
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0