Upper East -

Halvtid

Jag har tagit en paus i mitt röjande i Gazaremsan. Jag försöker hitta någon bra brittisk radiokanal men det går riktigt trögt. De har en kanal med enbart fågelkvitter och en kanal som heter Bob Marley Forever. Och de spelar seriöst BARA Bob Marley. Ja! Nu hittade jag en bra kanal. Kom ihåg det; Buzzradio.fm! Grejen är att det känns som om jag suttit en timme och lyssnat på olika kanaler men jag är ändå bara på bokstav C. Närmare bestämt på Celtic Music Radio. Jag kunde inte låta bli att lyssna lite på den kanalen. Hey, det finns en kanal som heter Chill. Den lär ju funka! Nej usch, mesmusik AB. Choice FM då? Love HipHop and Rn'B - Choice FM . Det låter som the Voice's brittiska motsvarighet. This we like.

Nu måste jag fortsätta röja upp här. Annars blir jag väl aldrig klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0