Upper East -

Sommaren är hääär!!!

Okej, den här dagen har ju bara varit så grymt summerish så det FINNS inte! Jag, mamsen och syrran samt Almis drog till en badstrand idag och solade, bara det är ju så grymt somrigt! Sitta och dricka kaffe på en filt och äta nektariner och faktiskt bli liiite brun! Jag känner hur sommarlovet är så nära att jag nästan kan ta på det!

Men nu till det mest somriga av allt! Jag badade idag! På riktigt. I en sjö. Både jag, syrran och mamma badade och det var inte bara ett litet dopp utan ett riktigt bad med simtag och ALLT. Var så stolt över mig själv att jag skickade sms till typ alla mina kompisar. Eller kanske inte alla, men några.

I alla fall, bilder kommer! Nu måste jag göra mig i ordning för jag ska till en gammal högstadiekompis som tar studenten :') Alla har blivit så himla stora! För mig är det ju ett år kvar, men vad gör det? Då har jag ett år till på mig att planera tiden efter gymnasiet! För nu har jag verkligen ingen aning!

Men sminkning var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0