Upper East -

Tiiiidsfördriiiv

Ingen kommer orka läsa detta men det skiter jag i. Måste ta en paus från kemin!

Lovar du att vara ärlig? J.A
Du heter: Sarah
Smeknamn: Sarianus, Östbert, Maris
Låt du deppar till? 
Beroende av: Skolans kaffe och datorn i skolan
Vem behöver du mest just nu: En dubbelgångare som vill göra riksprovet i kemi åt mig
Vad tror folk om dig? Jag vet faktiskt inte riktigt. Tydligen att jag tycker att det är okej att de kommenterar mina bröst
Stämmer det? Haha, jag har slutat ta illa upp för länge sen
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är rolig, annars lite olika beroende på vem det är
Vad säger du för att imponera på någon? Rabblar periodiska systemet hahaha
Hur imponerar man på dig? Har coola instressen
Brukar du skratta för dig själv? Har man något val?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: HAHAHAHAHA! X) du jag måste få läsa sen så kan du få läsa mina utvärderingar. Jag säger bara STANNA TAXIIIN!
Var bor du? Metropolen Knivsta
Trivs du där: Mja, det kanske var att ta i
Äger du några converse: VERKLIGEN inte
Sprit, cider, vin eller öl: Jag är inte så kinkig
Brukar du bli för full: Jag säger bara KARATEFYLLA
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: Vissa människor kan göra mig GALEN
Har du haft sex idag: Nej och jag planerar inte att ha det
Hur svarar du i mobilen: Beror helt på vilken ringsignal. Hör jag "din mamma" blir svaret "hej mamma", hör jag "SAAAARAAAAH" svarar jag "hej Alex kompis" annars blir det oftast "hallå" eller "hej det är Sarah"
Vem ringde du senast? Carro
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi hörs om det senare
Antal timmar sömn inatt: Sju, åtta
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ehe... Det kan ju ni andra svara på
När mår du bra: När det är fint väder, jag är utsövd och jag har något att vara taggad inför
Vanligaste färg på dina kläder: Mycket svart och vitt...
Vad tycker du om fötter: Jag pratar inte om dem
Vad saknar du: Kussarna, dagis, högstadiet ibland (allting var ju enkelt då), matte A
Hade du en bra kväll igår: Delvis bra delvis värdelös
Favorit dryck på morgonen: Jokkdrycker
Rakar du benen: Nu är det väl dags att börja...
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror helt på vilken veckodag!
Är du blyg? Ibland...
Sysslar du med någon idrott: Jag cyklar till stationen varje morgon. Och sen brukar jag gå promenader
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det känns väldigt Kalle Anka
Har du spytt offentligt: Alldeles för många gånger
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: If I was a booooy, skulle jag nog undersöka livet från den andra sidan
Är du nöjd med ditt liv: Delvis
Är du bortskämd: Kanske lite, fast det beror på vad man menar med bortskämd
Vad gör du i morgon: Gör först riksprov i kemi, deppar sen över att det gick åt helvete och sjunger sedan i Voice
Vad är det värsta du vet? Getingar, när folk låter sina problem gå ut över andra, riksprov, flashbacks
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på vad jag gör på helgen... 
Vad behöver du just nu? Var det inte exakt samma fråga några meter upp?
Vad längtar du till? Sommaren och allt vad det innebär
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad använder du för shampoo? Något fancypancy dyrt som mamma köpt
Vad är det finaste du fått? En kopp varm choklad med grädde och hjärtströssel en morgon då jag verkligen behövde det och ord på ett hjärtformat papper...
En speciell dag du minns: Du, det är allt för många av dem!!!
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om väldigt många och det vore väl sorgligt annars!
Om sex månader: Är jag seriös och välordnad. HELL NO, då är ju typ ALLA över 18!!!
Du samlar på: Om jag tittar runt mig verkar det som jag samlar på pennor och tändare
Gröna eller röda äppeln: Jona Gold
Vem ringer du när du är arg/ledsen: M, C eller J
Gillar du golf: Njae, har väl inget direkt emot det men det är inget jag drömmer om att lära mig
Vilken tid gick du upp idag: 07.36
Har du sovit i din egna säng inatt: Oh yes, och det var väl tur det!
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: PLUGGA
Är det okej att gråta: Det hoppas jag verkligen
När grät du senast: Sist jag storgrät var på påsklovet tror jag annars händer det lite då och då
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa asset av mig
Bär du glasögon eller linser: Nixpix
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Lördagar: 7.45, Söndagar: MYCKET senare
Har du piercing: Nej, inga anslagstavlor här borta
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: i framtiden ja
Solar du ofta: Finns det sol är jag oftast där
Är du bra på att laga mat: Jag tycker det i alla fall (speciellt nudlar)
Gillar du att dansa: You know I do
Är du flygrädd: Nej, det är så onödigt att vara rädd
Hur vig är du: Var vig förut men nu är det mest pinsamt att stretcha
Vad dricker du helst när du är törstig: Jokkdrycker
Vilken är din favoritglass: Ben and Jerrys
Tycker du om sushi:
Nej tyvärr inte
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Nej


 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

för att jag är bäst och gör fina saker :D haha

2009-05-06 @ 15:41:06
URL: http://lestroixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0