Upper East -

Lördagskväll...

Gårdagskvällen var varierande. Jag kan säga att jag inte ens var särskilt taggad från början eftersom:
1) Jag sovit ca 2 timmar under en 36-timmars period
2) Under de resterande 34 timmarna timmarna hade jag jobbat i 13 timmar, åkt tåg i typ 4 timmar, helt seriöst funderat på att sova i Tyresö hos en kille med Shrek-händer och haft på mig ett par strumpbyxor med fastklistrade stjärnor som kliade, skavde och typ fastnade i allt.
3) Haft en stressig dag på jobbet då jag var tvungen att bära råtunga spikar
4) Var ungefär lika rik som råttan i Robin Hood efter han gett bort sin sista krona

I alla fall, jag var jävligt nära på att skita i allt, men runt åtta kände jag att något kallade på mig och det var inte att sitta med familjen i soffan och kolla på Singing Bee och Babben & co så jag fixade till mig och mötte upp gänget i Märsta. Och visst hade kvällen sina roliga stunder. Men när man är helt nykter ser man även det äckliga och skabbiga på krogen och inte bara det roliga. Därför blir det inte lika kul. Men det var mysigt att sova hos Emelie, trots att det bara blev runt 2 timmars sömn innan vi var tvugna att stressa till bussen, pendeln och upptåget. Men man kan ju inte alltid vara på topp.

Nästa helg funderar vi på revanch, men det kommer absolut INTE bli på KC eftersom vakterna numera känner igen oss där. Vi behöver knappt visa leg eller medlemsbevis. Kommentarerna var alltså "Just det, det var du från Uppsala" när Carro visade sitt leg och när jag inte hittade medlemsbevis-sms:et som ger oss gratis inträde sa han "Det är lugnt, jag vet att du är medlem". Anledningen till att vi åker till Märsta är just att vi är mer eller mindre anonyma där. Trodde vi alltså!

Nej, nu blir det dusch för "fräsch" är VERKLIGEN inte mitt andranamn just nu!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du hade kommentaren till mig varit så snäll hade det varit lugnt men nu sa han:Ah det är du från uppsala säger han och kolla på mitt legg. Du brukar vara här va? Aooooooootch. Sen att han kommer och pratar med oss när vi sitter och röker.Typ "hej hur mycket egentligen har mina föräldrar betalat dig för att hålla kolla på oss när vi är ute?!" Det blir party på onsdag! woho. Kom igåg röda mattan tema på min skiva. Puss vi hörs! Förresten, jag diggar din kommentar om fattig som råttan i robin hood när han ger bort sin sista krona! HAHA! NNu är min uppsats slut. ;)

2009-05-25 @ 10:49:36
URL: http://smarum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0