Upper East -

:)

Kul att jag fastnade här hos Jossan. Det blir ALLTID så tycker jag ;)

Jag är så himla taggad på den här veckan! Först ikväll, det kommer förhoppningsvis bli K U L! Och sen är det pysselkväll på torsdag då jag och carro ska fixa våra vrålcoola strumpbyxor som vi ska ha på fredag! Imagine: Jag och Carro dyker upp där med svarta klänningar/tunikor/something och svarta strumpbyxor där ena benet är täckt av silverstjärnor! Jag ska ha högerbenet (eftersom jag är högerhänt) och hon ska ha vänsterbenet (eftersom hon är vänsterhänt) och sen ska vi  ha matchande hårband och det kommer bli så C.O.O.L.T!!!

HIGH FIIIVE på det alltså. Kalla mig übertaggade sarah liksom. Nu ska jag ta ut den där lilla hunden en stund för hon verkar jäääkligt uttråkad x) Hon har mer eller mindre legat såhär sen halv elva =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0