Upper East -

Sarah = 90-årig kärring?

Kul att jag ska jobba imorgon men inte kan sova eftersom ALLA grannar verkar ha bestämt sig för att vara vakna och festa ikväll. Kul. Snart sticker jag ut huvudet genom fönstret och skriker "TYYYYYYYYST" som en tjurig gammal gammal kärring!
Men jag kan vara lycklig för det var såååå skönt att bara ligga i soffan och kolla på film med Miquila!
Även om filmen var:
1) Väldigt ologisk eftersom det verkade ta typ tre dagar att gå från någon bergskeda i Asien till Afrika och sen till Arabien igen. Omväg någon?
2) Antingen hade de bävrar, tvättbjörnar eller bajs på huvudet.
3) Egyptierna existerade samtidigt som grottmänniskor som dödade mammutar med spjut och att dessa grottmänniskor rövades bort av egyptierna och blev slavar som byggde pyramider.

Men så kan det gå om inte haspen ligger på. Man har ju sett mindre verklighetstrogna klipp om jag säger så, jag menar, det här är verkligen INTE okej. Är det någon som på riktigt tror att det här skulle kunna hända?



Jag menar liksom NEJ! Det känns som såna här klipp förstör hela filmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0