Upper East -

Saturday Update

Plats: Sängen
Tid: Halv sex
Outfit: Vit tunika och skabbiga hotpants
Status: Lite seg men ändå taggad

Jag har hunnit med fett mycket idag! Jag har först jobbat och det var helt galet mycket folk idag. Nu är säsongen verkligen igång. Vi sålde för ca 47 000 kr på fyra timmar. Inte illa. När jag kom hem hann jag knappt hämta mitt körkortstillstånd innan jag och pappa åkte och övningskörde. Jag vill bara säga att det är SJUKT läskigt att backa! Men jag är faktiskt inte helt värdelös. Som pappa sa: Det finns hopp.

Några planer för resten av dagen? Det blir troligen en prommis med M och sedan utgång på KC med C. Kul att man knappt hinner ladda om innan det är dags att gå ut igen. Men vi ska ta det väldigt lugnt! Nu är det slut med karatefyllor på ett bra tag!

Nej nu är det dags att värma upp kvällen med lite promenad! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0