Upper East -

Söndag

Sarahs dag:
1) Kollade på hus i Uppsala med pappa
2) Direkt hem, tog en kaffe med C
3) Stod och delade ut valsedlar vid kyrkan och försökte få folk att rösta på mig. Det var faktiskt väldigt roligt, men jag längtar inte tills klockan sju då jag ska vara där igen.
4) Kom hem och slocknade i soffan x)
5) Promenad med Almis

Nu ska jag snart till kyrkan igen och efter det blir det äntligen lite riktig mat i min mage. Jag har i princip levt på mackor, både till frukost och lunch. Stabil kosthållning där. Kom på att jag kanske ska rösta själv också, måste bara leta reda på mitt röstkort annars blir det lite körigt.

Nu måste jag klä på mig, känns inte som om det är en bra idé att stega in i kyrkan utan byxor hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0