Upper East -

Friday inte lika med fri dag

Jag har fyra timmars håltimme på fredagar. Är ni inte avundsjuka??? Måste schemaläggarna vara såna anusbananer?
Men den här håltimmen har varit ganska dräglig. Jag, Maaari, KhoKho och Astrid åkte ner en stund till den stora staden Uppsala och fördrev lite tid. KhoKho skulle ha en kalender och Maaari skulle knäcka ryggen hos en naprapat.
I alla fall, vi blev lite sugna på att prova skor och det slutade med att jag kom tillbaka till skolan med två nya par skor.
Ansvarsfullt? Inte direkt.
Genomtänkt? Inte direkt.
Men jag gillade dem och jag ångrar ingenting! Jag är faktiskt värd dem, jag har varit så duktig den här veckan. Dessutom kan man ju inte bara köpa ETT par skor på skopunkten ;) Men nu ska jag inte köpa någonting på... ett tag...

I alla fall, nu sitter jag GK och Charlotte i biblan i skolan och dödar tid med värdelösa spel på datorerna. Plugga, vad är det? Sen blir det drygt en timme litterär gestaltning vilket nog blir kul, fast jag vet inte om jag är sådär jättetaggad på att läsa upp min värdelösa dikt som jag skrivit.

Men jag är i alla fall taggad på utgång med Carro ikväll! Det var så länge sedan vi var ute ju! Och imorgon blir det ju utekväll i Uppsis med tjejerna! Den här helgen kommer bli SUPERCHOUETTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0