Upper East -

Me like my morning

Ännu en morgon har grytt och är inte världen underbar?
Jag sitter med lite thé och det lilla fiskluktande djuret Alma :D Hennes favoritställning är intagen: på rygg, för då kan någon (jag) klappa henne på magen. Hon är så lustig den där hunden.

Idag ska jag i alla fall vara seriös och plugga med mormor, får se om det gör att jag förstår något for once. Jag har inte riktigt lyssnat riktigt lika noga på fysikochmatteLotta som jag borde ha gjort och om jag inte pluggar som ett djur idag kan jag vara ganska redo på ett IG på matteprovet. Den nakna sanningen: JAG HATAR MATTE D. Dessutom suger jag på Matte D. Fattar inte hur folk kan få för sig att de VILL läsa mer matte! Obegripligt.

Nu kräver mamma att jag ska noppa hennes ögonbryn. Jippie och tjohej! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0