Upper East -

Sarah ≠ Spara

Nej, jag har gjort av med otrevligt mycket pengar i september. Inte nog med att jag var tvungen att betala 2000 kr i telefonräkning (Aouch), kortet har gått varmt och jag nu förbjuder jag mig själv att fortsätta i samma tempo.
I september har jag köpt:
o 1 dubbelknäppt svart kofta
o 1 lång svart kofta
o 1 lång lila kofta
o 1 mössa
o 1 par handskar
o 1 klänning
o 2 par skor
o 1 par strumpbyxor
o 3 armband
o 1 hårband
o 2 diadem
o 1 anteckningsbok

Kul att halva min sommarjobbslön strök där. Tänk så många varor jag packat upp, så många färgburkar jag blandat och så många ordrar jag lagt och fakturor jag lagt i kuvert och postat. Och nu hänger hälften av alla dessa färgburkar, ordrar och varor i min garderob. Men vad skulle de annars vara ;)

Dessutom försöker jag inbilla mig att jag behöver allt detta. Alla vet att jag pratat om att köpa en lång svart kofta och en lång kofta i en annan färg. Jag hade också tänkt köpa en svart klänning och armband i andra färger än svart. Även mössa och vantar var nödvändigt eftersom det är svinkallt nu för tiden. Så jag behöver INTE ha någon ångest, eller hur?

Imorgon blir det full rulle hela dagen eftersom vi ska göra idéskiss och projektplan hela dagen! Jag misstänker att kaffekortet kommer gå lika varmt imorgon som kontokortet gjorde i september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0