Upper East -

Vääärdelös dag

Helt ärligt, den här dagen har varit den värsta på väldigt väldigt länge. Den har varit vidrig från början till nu. Beakta min dag:
1) Vaknar lite för sent och får stressa
2) Ser mig i spegeln och märker att jag ser ut som en offerbanan med svarta fläckar av anus
2) Märker att min cykel fortfarande står kvar på stationen eftersom min odugliga pappa snodde den igår (utan att fråga) och inte tagit hem den så jag får mer eller mindre stressa till tåget
4) Hann inte sminka mig hemma så jag får göra det på stationen när jag väntar på anslutningsbussen
5) Kryddar tillvaron med att få nackspärr och ryggskott och sträckningar och gud vet vad under första lektionen
6) Ska gå till skolsköterskan och märker att hon har semester. Gissa när hon kommer hem. Imorgon!

Kul jul! Nu blir jag ännu mer deppig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0