Upper East -

Why stick to the plans?

Ja, det gick ju som det gick igårkväll och imorse mådde man ju som man förtjänade. Utan att gå in på detaljer så var det ytterst lite som gick enligt planerna. Extremt lite faktiskt. Men det var kul då. Jag bär det som en erfarenhet och inte som ett misstag. Positiva klubben där!
Mindre kul imorse när man vaknade i Carros soffa och var redan då 1 timme sen till jobbet. Mobilen var på okänd ort och min mamma var så arg som min mamma brukar vara när jag gör dumheter. (DET ÄR SÅ JÄÄÄVLA OANSVARIGT SARAH! DU ÄR ALLDELES FÖR GAMMAL FÖR SÅNT HÄR.) Jag förebrår henne inte.

I alla fall, några timmar, utskällningar, dåligt samvete och en dusch senare har man fått tillbaka mobilen och föräldrarna är ivägskickade på kräftskiva. Och snart ska jag själv ut i Uppsala, men en ytterst lugn kväll på ett ytterst lugnt ställe. C'est chouette =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0