Upper East -

Kontaktannons

Det där med att ta skolan seriöst känns inte så aktuellt i min värld! Har studiedag, ska egentligen läsa från halv nio till halv fyra men har inte öppnat boken än. Har istället börjat skriva lite på mitt engelskaarbete. Vi ska göra en tidning, jag skriver en nyhetsartikel från Rosendal, en moderapport från världen och en bunt kontaktannonser. Japp, jag var helt enkelt tvungen! Det är så roligt att det finns inte. Jag har så att säga hämtat min inspiration utifrån, har t.ex. skrivit om fishy boy (wants to meet any girl. Main interests is feeding my fishes and watch them swim). Vem sa att skolan inte var rolig? Andra exempel är Vital man, 51 som söker unga asiatiska tjejer med långt hår samt ung konstnärlig man som söker mogna kvinnor för samtal om livet och döden. Otroligt roande att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0