Upper East -

Me not like

Ska jag förklara läget;
1. Stålgrå himmel och regn
2. Kallt och rått
3. Massa plugg
4. Har lovat att gå promenad med familjen
5. Allmänt osugen på allting

Fast nu ska vi inte vara såna! Det blir kul ikväll i alla fall när Maria, Mickan och Sayeh kommer! Då blir det skräckfilm, spökhistorier och övernattning. Joss börjar dock klockan fem på morgonen dagen efter så vi får vara lite tysta. Oooh, vi måste ha massa tända ljus också! För nu är det ju Halloween. Jag och Mickan snackade om grön dricka men jag tror att den är slopad nu. Men jag ska lätt ha vampyrtänder.

Planen idag blir nog:
1) Plugg
2) Promenad
3) Stockholm med mamma och pappa?
4) Middag med familj
5) Filmkväll/Spökkväll =D

Gud vad skönt för oss alla att jag inte ska jobba imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0