Upper East -

Mitt rum

Just nu är mitt rum helt perfekt! Jag har rensat ur, städat upp, köpt ny inredning och har det nu exakt som jag vill ha det.
Idag köpte jag en klocka från Myrra, den är hur fin som helst. Köpte också två fina ramar och ett ljus. Råkade förstöra ett igår, men det här är ännu finare. Så just nu är det enda jag vill ha ett bord och på det ska jag ställa en spegel och min ljusstake som jag fick av Hans när jag döptes. Hans är förövrigt min konfirmationspräst.

Nej, ljusen brinner i mitt rum så nu ska jag gå dit. Ska läsa och verkligen utnyttja rummet =P

Nu är det förövrigt verkligen höst och jag och Mikaela var och tog höstiga bilder i engelska parken i fredags. Me like. Så himla fina färger.

Jag i engelska parken =)

Kommentarer
Postat av: Mickis

jag är BÄST på att fota ;D

2008-10-12 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0