Upper East -

Väntar

Nu har jag verkligen ingenting vettigt att göra fram till klockan 16.50 eller någon sånt. Ska ju då på bio med kören men nu har jag ju gjort mig i ordning och har ingenting att göra. Skulle kunna plugga, men då skulle jag bara glömma bort tiden. Skulle kunna städa, men det har jag typ redan gjort. Ja, vad finns att göra? Har kollat allas bloggar, alla sidor jag har, ingen rolig på msn, druckit kaffe... Känns kanske inte så bra att ta ännu en kopp kaffe liksom.

Känner mig i alla fall glad över att jag ägnat en och en halv timme åt att plugga idag. Har ju annars varit väldigt lat på den fronten. Illa, jag som verkligen skulle viga lovet åt kemins spännande värd. Ehe...


Okej, jag ska nog gå och ta ett glas vatten. Det är typ det enda vi har i vårat kök just nu. Vi har köttbullar, sportknäcke, paprika, kaffe och vatten. Tror att jag såg ett ensamt ägg, några tomater och lite keso också. Min lunch bestod av köttbullar och paprika. Vi hade nämligen ingen pasta. Eller, bara spagetti men det orkade jag inte göra. Nej, vatten ska jag ha så och så... Hej då du x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0